piątek, 16 maja 2014

Bosque'a kurtka !




Betina: Od kiedy projektujesz?

Ola: Moje projektowanie, można powiedzieć, zaczęło się od momentu, kiedy w siódmej klasie pani z plastyki zobaczyła mój zarysowany zeszyt postaciami w ubraniach. Wtedy powiedziała rodzicom, aby zapisali mnie i moją siostrę do liceum plastycznego.

B: Jaką szkołę artystyczną skończyłaś?

O: Ukończyłam Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru oraz półroczny staż w Szkole Wysokiego Krawiectwa "Alta Costura" w Walencji. 

B: Gdzie masz teraz "siedzibę" ?

O: Aktualnie jestem na etapie poszukiwania nowej pracowni w Krakowie, ale rzeczy można zamówić mailowo oraz na stronie showroom. 

B: Dla kogo przeznaczone są Twoje projekty?

O: Dla wszystkich. Moje ubrania kupują nawet panie po sześćdziesiątce, nastolatki, panowie również. 

B: Zbliża się nowa edycja Targów Dizajnu w Krakowie, a Ty jesteś jedną z organizatorek. Jak powstała inicjatywa?

O: Targi Dizajnu organizuję z moimi przyjaciółkami , z którymi studiowałam w Hiszpanii. Po powrocie do Polski usiadłyśmy przy kawie i wpadłyśmy na pomysł zorganizowania mini targów dla ludzi, którzy robią ciekawe rzeczy i chcieliby je pokazać szerszemu gronu. Dla ludzi takich jak my. Już mija trzeci rok, a Targi Dizajnu stały się kultową imprezą na mapie Krakowa, która dwa razy do roku przyciąga tłumy ludzi. 

B: Warto wspomnieć, że każda z Was projektuje. 
Gdzie można kupić Twoje projekty?

O: W Warszawie w TFH, w Krakowie niebawem stacjonarnie oraz przez internet na platformie showroom. 


Z Olą poznałam się właśnie na Targach Dizajnu. Przed jedną z edycji ogłosiły na FP, że potrzebują chętną osobę do pomocy i zgłosiłam się jako wolontariusz. Właśnie między innymi po to, aby zobaczyć kto za tym stoi i poznać ludzi, którzy wierzą, że można wiele osiągnąć i nie koniecznie trzeba wyjeżdżać do Warszawy. Szczególnie jeśli chodzi o branże modową. 

Zapraszam do polubienia funpage'a BOSQUE oraz Targi Dizajnu, po to, aby zawsze być na bieżąco. Szczególnie dla tych, którzy są z Krakowa. Najbliższa edycja targów odbędzie się 21 czerwca w Forum Przestrzenie. Stay tuned!



Tym razem Mateusz w kurtce BOSQUE, którą możecie zamówić TUTAJ












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz