piątek, 14 marca 2014

Sythetic 100% natural on the highest floor

Ciągle wspinam się do góry, w przenośni i dosłownie. Tym razem, aby zapoznać Was z kolejną, dobrą polską marką wjechaliśmy z bratem na wrocławski Sky Tower. Wysokość, przestrzeń, jasność, uczucie wyższości - gwarantowane. Brat nie był ze mną przypadkowo, bo tym razem on jest modelem, a ja "aparatką". 



Pamiętacie jak kiedyś poruszałam temat prezentów? To jest właśnie idealny przykład. Bluzę, którą ma mój brat kupiłam mu w prezencie. Dlaczego warto?
Po pierwsze, bluza sama w sobie jest ekstra, unikalna, więc nie musi martwić się dodatki. To tak jakby kupić gotowy cały zestaw. 
Po drugie, jest bardzo dobra gatunkowo, więc z sentymentem lub nie, długo będzie mu przypominała o istnieniu siostry (zazwyczaj pamiętamy od kogo dostajemy prezenty)
Po trzecie, nie jest to produkt, który wpisuje się w krótki trend. No chyba, że mówimy o modzie na  ekskluzywnego menela. Jednak to zamiłowanie szybko nie minie ;)
Po czwarte, bluzka jest unisex. Nie dość, że zrobiłam prezent bratu, to jeszcze sobie ! (egoizm we mnie nie wygasa)

Ps. Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale większość naszych polskich projektantów tworzy ubrania, dodatki wychodzące poza trend. Mam tu na myśli właśnie brak sezonowości. Są to rzeczy do noszenia na dłużej, niż tylko parę miesięcy, dlatego też ważna jest ich jakość. Uważam to zjawisko za duży plus. A wy ?

Piękny wstęp, ale przejdźmy do szczegółów. Dziś chciałam Wam pokazać Synthetic! Jest to autorski projekt Katarzyny Łozickiej-Matkowskiej, absolwentki malarstwa na katowickim ASP. Sama autorka mówi, że projektuje już od 7 lat, ale od roku właśnie spełnia swoje marzenie. 
"Ubrania powstają w małych seriach, łączą język grafiki i malarstwa. Dzianiny są ręcznie barwione i malowane. Produkt jest w 100% polski. To właśnie dla mnie jest bardzo ważne- aby pokazać, że polskie = dobre. Marka otrzymała nawet certyfikat Produkt Lokalny."- mówi sama Kasia w wywiadzie. 

Tak więc, wszystkich, którzy cenią sobie dobrą jakość, polskie produkty oraz indywidualność zapraszam do sklepów internetowych na: 











A tutaj sama projektantka przy swoim soisku podczas Fashion In! w Forum Przestrzenie.














2 komentarze: